مسابقات عشایری را برگزار خواهیم کرد

دبیر هیئت ورزش روستایی، بومی و محلی گفت: مسابقات عشایری را نیز امسال در شهرستان‌ها داریم که این مسابقات در چندین رشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علی صفایی در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان که سه شنبه ساعت ۱۸ در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته طبق تقویم خود بهترین عملکرد را داشتیم و در مسابقات استانی نیز شرکت کردیم.

وی ادامه داد: در سال جدید تقویم ورزشی را تدوین کرده‌ایم اما این تقویم قبل از ویروس کرونا نوشته شد.
دبیر هیئت ورزش روستایی، بومی و محلی اضافه کرد: فیلم‌های خوبی را در رابطه با ورزش در خانه دریافت کردیم که قابل قبول بود و به وقت خود جوایز به فیلم‌های برتر اهدا خواهد شد.

صفایی افزود: در سال گذشته مقام دوم را جام خوشه چین داشتیم که تیم‌های دختران و پسران ما مقام‌های خوبی را کسب کردند. قبل از مسابقات کشوری مسابقاتی را در استان قرار دادیم و توانستیم منتخبین را به مسابقات کشوری راهی کنیم
وی با بیان اینکه میزبان مسابقات حرکت برکت بودیم، ادامه داد: این مسابقات در شش رشته ورزشی برگزار شد که به بهترین شکل پیش رفت،
تقدیر و تشکر زیادی برای میزبانی اصفهان به عمل آمد، اصفهان در این مسابقات مقام سوم کشور را کسب کرد.

دبیر هیئت ورزش روستایی، بومی و محلی گفت: امسال در شهرستان‌ها مسابقات داخلی برگزار می‌شود که منتخبین به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد. کلاس‌های داوری و مربی‌گری را در برنامه خود خواهیم داشت که امیدوارم به بهترین شکل پیش برود.

صفایی اضافه کرد: جشنواره‌های استانی را برگزار خواهیم کرد، مسابقات عشایری را نیز امسال در شهرستان‌ها داریم که این مسابقات در چندین رشته برگزار خواهد شد. در بخش بانوان ۲۱ تیم و در بخش آقایان ۱۵ تیم به مسابقات کشوری اعزام کردیم که بانوان در سه رده سنی ۱۲ مقام و آقایان ۱۰ مقام کشوری را کسب کردند.

کد خبر 424697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.