ایمپلنت‌های فک و صورت ایرانی به ۴ کشور صادر شد

محققان یک شرکت‌ دانش بنیان موفق به ساخت ایمپلنت‌های ناحیه فک، صورت، جمجمه و ستون فقرات شدند که این محصولات به چهار کشور آلمان، عراق، افغانستان و ارمنستان صادر شده است.

به گزارش ایمنا، خسرو محمدلو، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این مجموعه ساخت ایمپلنت‌های سفارشی (Custom Made) بر اساس نیاز بیمار و به سفارش متخصص مربوطه را در اولویت کاری خود قرار داد و با همکاری متخصصان جراحی مغزو اعصاب و فک و صورت ورادیولوژیست ها این پروژه خود را به اتمام رساند.

وی ادامه داد: اگر چه در شروع طراحی ایمپلنت‌ها بر اساس به روزترین برندهای دنیا صورت گرفت، اما با توجه به تجربه بالای متخصصان جراح ایرانی و تکنیسین‌های اتاق عمل و همکاری آن‌ها با بخش R&D و تعامل با کادر تولید، در حال حاضر شرکت، تولیداتی با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد دارد.

محصولات تولیدی این شرکت با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار جهانی زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کیفیت بالا ساخته می‌شود و نه تنها قابل رقابت با محصولات خارجی است، بلکه یک دوم قیمت نسبت به محصولات اروپایی و آمریکایی در داخل کشور به مراکز دانشگاهی و درمانی ارائه می‌شود.

این فعال دانش بنیانی معتقد است که این کار می‌تواند کشور را از واردات پلاک‌های استخوانی بی‌نیاز کند؛ این محصولات با برند ایرانی به کشور آلمان، عراق، افغانستان و ارمنستان صادر می‌شود.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

کد خبر 424608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.