بازگشایی لیگ برتر فوتبال هم منفی است و هم مثبت

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازگشایی لیگ از جهاتی مثبت و از جهاتی دیگر منفی است. مشخص شدن وضعیت لیگ برتر می تواند یکی از اتفاقات مثبت باشد.

محسن کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تیم فوتبال ذوب آهن منتظر دستور سازمان لیگ است تا بتواند تمرینات خود را برای بازی‌های لیگ برتر شروع کند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم به ایران باز خواهد گشت، اما زمانی که پروازهای کشور صربستان انجام شود. وقتی که اجازه پروازها صادر شود در اولین اقدام سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به ایران باز خواهد گشت.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: بازگشایی لیگ از جهاتی مثبت و از جهاتی دیگر منفی است. مشخص شدن وضعیت لیگ می‌تواند یک اتفاق مثبت باشد و ذوب آهن تابع تصمیمات سازمان لیگ است.

کرباسچی با بیان اینکه تصمیماتی که سازمان لیگ می‌گیرد کارشناسی شده است، افزود: ما نمی‌توانیم نظر زیادی درباره بازگشایی لیگ برتر بدهیم. بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه‌ها جذابیت خاصی را در لیگ برتر به وجود می‌آورد. تیم‌های پر طرفدار دارای هواداران زیادی هستند.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران باعث هیجان و زیبایی لیگ می‌شود، دلیل حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه‌ها یک مسئله بهداشتی است و ستاد مبارزه با کرونا این دستور را اعلام کرده است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: نمی‌توان تا زمانی که لیگ آغاز نشده پیش بینی نتایج تیم‌ها را انجام داد. تیم ذوب آهن آماده است و بازیکنان تمرینات خود را به صورت فردی انجام می‌دهند تا اینکه زمان را به ما اعلام کنند.

کد خبر 424334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.