جنگ قهرمانی بین زنبورها و باواریایی‌ها با شروع دوباره بوندس لیگا

پس از چند ماه تعطیلی مسابقات فوتبال اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، از روز گذشته بوندس لیگا از سر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، موفقیت را نمی‌شود هیچوقت یک امر اتفاقی و تصادفی دانست. پشت هر موفقیتی عزم و اراده و نظم خاصی بوده که راه رسیدن به موفقیت را هموار ساخته است.

اگر برآمدن از پس چالش‌ها و سختی‌ها را هم بشود یک موفقیت دانست باید گفت که زودترین زمان ممکن برای پشت سر گذاشتن بحران کرونا، یک موفقیت است.

در این بین می‌شد حدس زد که آلمانی‌ها با برنامه‌ریزی درست و سیستم منظمی که دارند، می‌توانند زودتر از همه‌ی کشورها این بحران را پشت سر بگذارند.

بوندسلیگا در شرایطی زودتر از همه لیگ‌های اروپایی آغاز شد که لیگ‌هایی نظیر فرانسه و هلند نیمه‌تمام ماندند و شروع لیگ‌های دیگر هم با اما و اگر رو به رو است.

شروع بوندسلیگا نه فقط برای هواداران فوتبال این کشور بلکه برای کل دنیا که از نبود فوتبال رنج می‌برند اتفاق ارزشمندی است، اما بایرنی‌ها خوشحال‌ترین هستند.

مونیخی‌ها که فصل را ابتدا نا امیدکننده شروع کرده بودند، پس از اخراج نیکو کواچ و جانشینی هانسی فلیک روزگار خوشی را سپری می‌کردند تا اینکه به تعویق افتادن فوتبال دنیا ادامه‌ی روند خوب آن‌ها را متوقف کرد.

حالا که بوندسلیگا زودتر از لیگ‌های دیگر شروع شده، آن‌ها امیدوارند که روند خوب خودشان را دوباره از سر بگیرند و بتوانند به قهرمانی‌های خودشان در آخر فصل دست یابند.

دلتنگی فوتبال برای مردم آلمان دیروز با شروع بوندسلیگا آن هم با داربی جذاب روهر (رقابت تیم‌های دورتمند و شال که) از بین رفت و حالا با شروع دوباره فوتبال، قرمزهای مونیخ هم می‌توانند دوباره رویاهای خودشان را دنبال کنند.

البته در این بین دورتموندی‌ها هم که نتایج فوق العاده ای با ستاره‌های خود و لوسین فاوره گرفته اند، روز گذشته با برد پرگل در دربی روهر به فاصله یک امتیازی بایرن مونیخ در صدر جدول رسیدند و بایرنی‌ها مثل همیشه رقیبت سرسختی برای قهرمانی در لیگ مقابل خود می‌بینند و نباید آن‌ها را فراموش کنند.

کد خبر 424164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.