وصول ۲ میلیارد ریالی جریمه قاچاق سوخت

محکومیت ۲ قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان، محکومیت قاچاقچی لوازم یدکی در فارس، وصول ۲ میلیارد ریال جریمه قاچاق سوخت در کرمان، محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچیان ماینر در قزوین از کشفیات دو روز گذشته سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأمورین پلیس آگاهی در شهرستان دلگان به یک دستگاه خودرو تانکر سوخت کش مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو مقدار ۱۲ هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل با ارزش ۸۱۹ میلیون و ۲۰۴ هزار ریال کشف، خودرو توقیف و متهم دستگیر شد.

وی افزود: با تحویل سوخت مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، متهم برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ایرانشهر معرفی و با شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی و بنا به مستندات و نحوه کشف سوخت، متهم به ضبط گازوئیل‌های مکشوفه به پرداخت یک میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال جزای نقدی تعزیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از محکومیت قاچاقچی سوخت در سراوان خبر داد و گفت: مأمورین سپاه در جنوب شرق استان توانستند بیش از ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را از یک دستگاه خودرو کامیون بنز کشف کنند که نهایتاً با اقرار متهم، قاچاقچی به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال و ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.

محکومیت قاچاقچی لوازم یدکی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه میلیاردی و ضبط کالای متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی خبر داد.

علی مبشری گفت: مأمورین انتظامی شهرستان کازرون با یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در حومه این شهرستان شدند.

وی افزود: با توقیف این خودرو و بازرسی از آن مقادیر زیادی لوازم یدکی خارجی کشف شد که برای بررسی‌های بیشتر محموله ضبط و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ارجاع پرونده به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون خبر داد و تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده از متهم پرونده، وی به صراحت به تخلف خود اعتراف و اذعان کرد که محموله قاچاق را از جنوب کشور خریداری و قصد انتقال آن به شیراز را داشته که به دام قانون گرفتار شده است.

وی گفت: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وصول ۲ میلیارد ریال جریمه قاچاق سوخت در کرمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از وصول جریمه ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: پلیس آگاهی شهرستان ریگان یک دستگاه خودرو نفتکش که از شهرستان شیراز میزان ۳۰ هزار لیتر نفت و گاز بارگیری و قصد فروش در ایرانشهر را داشت؛ توقیف و در تاریخ کشف سوخت مورد نظر، پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بم ارسال شد.

وی افزود: پس از احراز تخلف، متهم به ضبط محموله و پرداخت ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد که این حکم توسط اجرای احکام، اجرایی شده است.

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچیان ماینر در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: قاچاقچی ماینر در قزوین به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی جریمه نقدی محکوم شد.

هوشنگ محمدی، اظهار کرد: در پی ارسال گزارشی از پلیس آگاهی بوئین زهرا در مورد کشف و ضبط ۶۶ دستگاه انواع ماینر، پرونده‌ای به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان بوئین زهرا ارجاع شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

کد خبر 424158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.