آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان

معاون راهداری استان اصفهان از آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه اظهار کرد: بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان به ویژه محورهای پرتردد، نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده‌ای دارد.

وی با اشاره به شروع اجرای عملیات گسترده لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی با توجه به مساعد شدن هوا و کاهش محدودیت‌ها توسط ستاد مبارزه با کرونا در استان اصفهان، تصریح کرد: مقاطع اولویت دار آسیب دیده در محوری‌های شریانی واصلی استان اصفهانف تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

معاون راهداری استان اصفهان اضافه کرد: هم اکنون عملیات آسفالت محور زوارهاردستان به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان، عملیات بازیافت سرد قطعه سوم آسفالت محور اردستاننایین به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتبار سه میلیارد تومان، عملیات لکه گیری محور شریانی نجف آبادخمینی شهر به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار سه میلیارد تومان، عملیات آسفالت و لکه گیری محور وزوان میمه_دلیجان تا انتهای حوزه استحفاظی استان اصفهان با اعتبار پنج میلیارد تومان و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت بادرود اردستان به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

دادخواه خارنشان کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور تیرانداران به طول ۱۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵.۴ میلیارد تومان و عملیات اجرای روکش حفاظتی راه‌های فرعی و روستایی در سطح استان اصفهان، در خردادماه آغاز می‌شود.

وی همچنین به عملیات آسفالت و لکه گیری تقاطع‌ها و دوربرگردان‌های واقع در محورهای شریانی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده و برنامه ریزی برای برگزاری مناقصات سایر محورها نیز در حال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: سایر پروژه‌های تعریف شده در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نیز پس از طی فرآینده های اداری آغاز به کار خواهند کرد.

کد خبر 424150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.