در اکثر محلات اراک نقاط بی‌دفاع شهری وجود دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: نقاط بی‌دفاع شهری در اکثر محلات شهر موجب سلب آسایش مردم شده که شهرداری باید نسبت به اصلاح وضع این مناطق اهتمام ورزد.

مرتضی سورانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در اصلاح، ترمیم و تکمیل زیرساخت‌های ترافیک شهری و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی انجام شده در اراک، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ نقطه شهر فاقد لامپ و روشنایی کافی است که امیدوارم دستگاه‌های مسئول نسبت به تأمین روشنایی معابر، میادین و پارک‌ها انجام وظیفه کنند.

وی افزود: به دلیل حفاری برای تأسیسات آب و برق بیش از شش ماه است که آسفالت و ترمیم چند خیابان و معبر پرتردد شهر رها شده که این امر باعث ایجاد وضع نامناسب و رنج و آزار شهروندان شده است بنابراین شهرداری باید نسبت به احقاق حق شهروندان اقدام کرده و آب منطقه‌ای و اداره برق را برای رفع آثار تخریب معابر شهری ملزم کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه نقاط حادثه خیز ترافیکی و بی‌دفاع شهری در اکثر محلات شهر موجب سلب آسایش مردم شده، تصریح کرد: وجود نقاط بی‌دفاع شهری در نوار مرزی شهر با کوه‌های کوی ولیعصر (عج)، کوی سجادیه و کوی علی بن ابیطالب (ع) زمینه‌ساز حادثه می‌شوند که شهرداری باید نسبت به اصلاح وضع این مناطق اهتمام ورزد.

کد خبر 424086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.