ساخت هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به فعالیت هفت ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر، گفت: ایستگاه شماره هشت آتش‌نشانی در حال ساخت است و امیدواریم با مساعدت شهرداری در آینده نزدیک تکمیل شود.

به گزارش ایمنا، مجید امیرفضلی اظهار کرد: آتش‌نشانان زنجانی با توجه به شغلی که دارند، همواره در مناسبت‌های مختلف در حالت آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به فعالیت هفت ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان عنوان کرد: ایستگاه شماره هشت آتش‌نشانی در حال ساخت است و امیدواریم با مساعدت شهرداری در آینده نزدیک تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده‌باش آتش‌نشانان به مناسبت شب‌های قدر خبر داد و گفت: امسال آتش‌نشانان در پنج نقطه از شهر زنجان، آماده‌باش هستند.

امیرفضلی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی زنجان بیش از یکصد نفر آتش‌نشان کمبود دارد، اضافه کرد: این روزها شهر زنجان با قریب ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را با حدود ۳۶ نفر اداره می‌کنیم، در حالی که باید تعداد نیروهای روزانه ۱۰۰ نفر باشد.

امیرفضلی افزود: اطفای حریق، عملیات امداد و نجات، رهاسازی حیوان از مهمترین عملیات‌های آتش‌نشانی است.

وی از انجام ۱۶۵ عملیات نجات در یک سال گذشته توسط نیروهای آتش‌نشانی خبر داد و گفت: از این آمار ۱۱ مورد در فروردین ماه رخ داده است که مربوط به عملیات رهاسازی حیوان، انسان از آسانسور و انسان از چاه بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 424060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.