کامپیوتر گیمینگ Aurora R11  چه ویژگی هایی دارد؟

جدیدترین کامپیوتر گیمینگ الین ور با نام Aurora R11 از تنوع بالای کارت‌های گرافیکی و ظاهری مدرن از جنس آلومینیوم برخوردار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، الین ور که یکی از زیرشاخه‌های شرکت دل به شمار می‌رود، به تازگی یک رایانه مخصوص بازی به نام "Aurora R11" را معرفی کرده است. این کامپیوتر گیمینگ علاوه بر داشتن طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمند، دارای ابعاد کوچکی است و از بدنه سفارشی سازی شده با ظاهری مدرن از جنس آلومینیوم بهره می‌برد. الین ور معمولاً از CPU های سری Core شرکت اینتل در کامپیوترهای گیمینگ خود استفاده می‌کند.

Aurora R11 دارای نوعی مادربرد سفارشی مخصوص سری میکرو ATX بوده و با تکیه بر تراشه Z490 ساخته شده است. این شرکت ادعا می‌کند که کامپیوتر جدید از تنوع بالای کارت‌های گرافیکی برخوردار است؛ کارت‌های عرضه شده همراه این رایانه از سری GeForce RTX، GeForce GTX انویدیا تا Radeon RX AMD را شامل می‌شود. الین ور ادعا می‌کند که امکان استفاده از کارت‌های گرافیک انویدیا در چینش دوگانه در رایانه R11 فراهم می‌شود.

رایانه جدید الین ور از کارت‌های RTX 2070 SUPER، RTX 2080 SUPER، RTX 2080 Ti NVLINK پشتیبانی می‌کند. کارت گرافیک RTX 2080 SUPER از سیستم خنک کننده مایع یکپارچه (AIO) استفاده می‌کند. امکان استفاده از حافظه‌هایی با فرکانس ۲۹۳۳ یا ۳۲۰۰ مگاهرتز در Aurora R11 وجود دارد. این محصول از حافظه رم با حداکثر ۶۴ گیگابایت بهره می‌برد؛ البته کاربر می‌تواند کانفینگی از Aurora R11 را با حافظه ذخیره سازی دو ترابایتی NVMe M.2 PCle SSD تهیه کند.

Aurora R11 با دو منبع تغذیه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که یکی از آن‌ها توان ۵۵۰ وات و دیگری توان هزار وات را دارد. قیمت پایه این محصول ۱۱۲۹.۹۹ دلار ارزیابی شده و شرکت الین ور اعلام کرده است که در تاریخ هشت خرداد کانفینگ‌های متنوع‌تری از این مدل را وارد بازار خواهد کرد.

کد خبر 423921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.