ارائه اینترنت رایگان برای تهیه بلیت مسافران مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به تهیه بلیت سفر اینترنتی، گفت: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.

به گزارش ایمنا، محسن شریعتی در این باره اظهار کرد: برای بحث فروشی بلیت الکترونیکی در پایانه‌ها موضوع ارائه خدمات اینترنتی رایگان برای مبحث فرهنگ سازی لحاظ شده است.

وی افزود: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم در پایانه‌های مسافربری برای خرید بلیت الکترونیکی در تمامی جهات برای مسافران راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: این طرح شامل تخفیفات ویژه در فروش بلیط اینترنتی خواهد بود که حداقل با تخفیف ۳۰ درصد ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه همکاران و کارشناسان پایانه‌های مسافربری جهت ارائه و معرفی طرح در مکان‌های خارج از سالن حضور دارند و نسبت به راهنمایی شهروندان و مسافران اقدام می‌کنند، گفت: بروشور و اطلاعیه‌های روش استفاده از این بستر در مکان مذکور نصب و در معرض دید مسافرین قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تاکید کرد: مسافران باید قبل از سفر اقدام به خرید و تهیه بلیت به صورت اینترنتی کنند.

کد خبر 423814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.