۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
افتتاح پارک بانوان زنجان در عید فطر

شهردار زنجان با اشاره به افتتاح پارک بانوان غرب زنجان گفت: پارک بانوان غرب شهر زنجان عید سعید فطر امسال بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله ملایی یگانه با اشاره به پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان اظهار کرد: برای ساماندهی پروژه‌های عمرانی شهر زنجان بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری زنجان از طرف شورای شهر مصوب شده است.

وی اظهار کرد: در راستای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان برنامه ریزی لازم انجام شده است.

شهردار زنجان گفت: پروژه پارکینگ پشت سینما قدس زنجان در سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه سبزه میدان هم با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

ملایی یگانه با بیان اینکه برای آسفالت ریزی در شهر زنجان تمهیدات لازم انجام شده است، عنوان کرد: در این راستا برای اجرای آسفالت ریزی با ۱۵ پیمانکار قرار داد بسته شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان از حیث تملک پلاک در پروژه سبزه‌میدان با محدودیت‌هایی مواجه است، گفت: در بودجه امسال شورا ۱۴ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته که باید اصلاح شود.

شهردار زنجان تصریح کرد: پروژه سبزه میدان یک طرح اقتصادی است که با اجرای این طرح علاوه بر اینکه منظر شهری زنجان تغییر می‌کند، بلکه در ایجاد اشتغال و جذب گردشگر هم بسیار مثمر ثمر خواهد بود و شهرداری زنجان بر اتمام این طرح بسیار جدی است.

یگانه با اشاره به افتتاح پارک بانوان غرب زنجان تاکید کرد: پارک بانوان غرب شهر زنجان هم عید سعید فطر امسال بهره برداری می‌شود.

کد خبر 423748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.