عابدزاده جانشین احتمالی بیرانوند/ استقلال را می‌بریم و جام حذفی را به اصفهان می‌آوریم

در حالی که بیرانوند آخرین روزهای حضور خود در دروازه پرسپولیس را سپری می‌کند، گویا امیر عابدزاده در این روزها به باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پسر عقاب به قرمزها پیشنهاد شد" به احتمال جانشینی بیرانوند با امیر عابدزاده پرداخت، کسی که پدرش احمدرضا عابدزاده دوران خوشی را در پرسپولیس سپری کرده است و شاید امیر نیز به زودی در مسیر پدرش قرار بگیرد.

"گل" با عنوان"خرداد پر جاذبه " به احتمال قریب به یقین بازگشت لیگ در خردادماه پرداخت، اتفاقی که رخ دادن آن خرداد را یک ماه جذاب برای فوتبال دوستان خواهد کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ماندن سید در گرو جلسه با یحیی" به احتمال بالای تمدید قرارداد سید جلال حسینی توسط مدیران پرسپولیس پرداخت، این در حالی است که برخی زمزمه‌ها مبنی بر خداحافظی کاپیتان سرخ‌ها در پایان فصل جاری شنیده می‌شد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "همان قبلی با امضاهای جدید " به قرارداد جدید باشگاه پرسپولیس با کارگزار این باشگاه پرداخت، قراردادی که به استنباط بسیاری از رسانه‌ها بخش اعظمی از آن همچون گذشته مبالغ قرض الحسنه خواهد بود.

"ایران ورزشی" با عنوان"afc مرا به عنوان بهترین دروازبان آسیا قبول دارد" به اظهارات علیرضا بیرانوند گلر موفق پرسپولیس پرداخت، کسی که سه سال است جزو بهترین بازیکن‌های سال آسیا قرار می‌گیرد که این موضوع نشان از عملکرد مثبت او است‌.

"پیروزی" با عنوان"بالای سرتان را خوب تماشا کنید" به کری خوانی برای مدعیان عنوان قهرمانی بعد از اعلام غیر رسمی ادامه لیگ پرداخت..

"صدای سپاهان" با عنوان "استقلال را می‌بریم و جام حذفی را به اصفهان می‌آوریم " به اظهارات گئورگی ولیسیانی مدافع گرجستانی سپاهان پرداخت، کسی که می‌تواند به کمک هم تیمی‌هایش جام حذفی را به اصفهان بیاورد.

کد خبر 423722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.