۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
احداث ایستگاه شماره ۸ گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از احداث هشتمین ایستگاه آتش‌نشانی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: بازدیدها از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای سنجش میزان آمادگی و نیازهای این سازمان به صورت دوره‌ای و دائم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بر اساس بازدیدهای انجام شده و بررسی آیتم‌های استاندارد آمادگی ایستگاه‌های عملیاتی آتش‌نشانی، کارکنان این سازمان از آمادگی کامل برای مقابله با حوادث برخوردار هستند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تصریح کرد: هفت ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند و امداد خواهان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ در مواقع وقوع حادثه به آتش‌نشانی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن آتش‌نشانان را کنار خود داشته باشند.

صفری با اشاره به توان عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری گرگان گفت: با نگاه بسیار خوب دکتر دادبود شهردار گرگان در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه توان موتوری و حتی آموزش آتش‌نشانان رخ داده است.

وی با اشاره به جذب ۱۹ نیروی آتش‌نشان جدید در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با برگزاری آزمون سراسری، تاکید کرد: خوشبختانه این آمادگی و توان عملیاتی آنقدر بالا است که در بسیاری از حوادث مختلف در جاده و حتی شهرهای دیگر از این توان برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تصریح کرد: کمک به امدادرسانی در حادثه زمستان یورت آزادشهر، تصادف و حوادث جاده‌ای، نجات غریق از دریاچه، دریا و تالاب‌ها، حادثه حریق در جنگل و حوادث مشابه بخشی از ماموریت‌هی عملیاتی آتش‌نشانی گرگان در این راستا بوده است.

صفری عنوان کرد: در حال حاضر ایستگاه شماره هشت آتش‌نشانی گرگان در حال احداث است و امید داریم هرچه سریع‌تر این ایستگاه به چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان وارد شود.

کد خبر 423643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.