۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کشتارگاه اردستان اتاق پیش‌سرد ندارد

شهردار زواره گفت: پروژه ساخت اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک دام شهرستان اردستان که با حفظ سلامت مردم در ارتباط بوده در بلاتکلیفی بسر می برد.

به گزارش ایمنا، جلال گلخنی اظهار کرد: بودجه شهرداری زواره در سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال بوده که بیش از ۱۳۰ درصد محقق شده و این مبلغ به ۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر زواره ضمن مشارکت در تمامی امور شهری در مدت تصدی خود برای شهرداری و مردم نقش بسزایی را داشته است.

شهردار زواره گفت: بودجه سال ۹۹ این شهرداری شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که بخشی از آن مربوط به بخش عمران خواهد بود.

گلخنی عنوان کرد: شهرداری زواره با مصوباتی که از شورای اسلامی دریافت خواهد کرد تخفیف‌های خوبی را در زمان عید فطر برای مردم شهر زواره اعمال خواهد کرد.

وی افزود: طرح تفصیلی شهری زواره در حال بررسی و آماده شدن است که می‌تواند یکی از منابع درآمدزایی شهرداری باشد و بدین ترتیب قیمت زمین هم در این شهر کنترل خواهد شد.

شهردار زواره گفت: با تمام توان سعی شده که قانون به طور کامل در شهرداری برای همه اجرایی شود و با اجرای طرح تفصیلی همه به شکل یکنواخت خدمات دریافت خواهند کرد.

گلخنی تصریح کرد: شهرداری زواره در خصوص ایجاد اتاق پیش سرد کشتارگاه مشترک دام شهرستان اردستان سهم خود را پرداخت کرده است، اما هنوز این پروژه که با سلامت مردم در ارتباط بوده در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی افزود: در سال ۹۷ بیش از ۲۷۰ تن قیر از سازمان شهرداری‌ها دریافت کردیم، اما در سال ۹۸ سهمیه قیر دریافت نشده و وجه قیر نیز تخصیص نیافته است و به همین منظور برای آسفالت سطح شهر با مشکلاتی رو به رو هستیم.

منبع: مهر

کد خبر 423608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.