آتش سوزی مغازه لوازم آرایشی در آستارا

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی یک مغازه لوازم آرایشی در این شهر خبرداد و گفت: شدت حریق و سرایت آن باعث خسارت به چندین باب از مغازه‌های همجوار شد.

ایرج خلیلی رشید، در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: در این حادثه آتش سوزی شش آتش نشان با دو دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه در خیابان امام خمینی (ره) اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی آستارا گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های آتش در یک باب مغازه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی مواجه شدند و شدت حریق باعث انفجار لوازم آرایشی داخل مغاز شد.

وی با بیان اینکه با تلاش آتش نشانان حریق بعداز حدود سه ساعت مهار شد، افزود: در این حادثه یک باب مغازه به طور کامل در آتش سوخت و سرایت آتش و دود باعث خسارت به سقف و اجناس چندین باب از مغازه‌های همجوار شد. خلیلی رشید، با بیان اینکه در این حادثه یک آتش نشان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد. اضافه کرد: علت این حادثه و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا در پایان تاکید کرد: شهروندان قبل از تعطیل کردن مغازه، کنتور برق را قطع و از خاموش بودن لوازم گرمایشی و برقی خود اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایمنا، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی و هشت خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و آب‌رسان فعالیت می‌کند.

کد خبر 423604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.