می توانستم رکوردم را پس بگیرم اما حمایت نشدم/ از استاندار اصفهان تشکر می کنم

دونده اصفهانی سرعت ایران گفت: چند سال رکورد دار ایران بودم و همیشه می‌گفتند سریع‌ترین مرد ایران از اصفهان است که این افتخاری برای استان بود اما تفتیان آمد و رکورد من را شکست بازهم اگر از جانب اصفهان از من حمایت می‌شد می‌توانستم دوباره رکورد را پس بگیرم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با دوران مدیریت محمد سلطان حسینی اظهار کرد: در دوران مدیریت محمد سلطان حسینی کمکی به من نشد و متأسفانه در حضور هفت ساله این مدیر تجلیلی از قهرمانان صورت نگرفت. دیگر استان‌ها از ورزشکاران و قهرمانان خود به خوبی رسیدگی می‌کردند، اما در اصفهان شاهد چنین موضوعی نبودیم.

وی افزود: سلطان حسینی از نظر ورزشی مدیریت خوبی برای قهرمانان نداشت.

دونده سرعت ایران با بیان اینکه با عوض شدن این مدیر موافق بودم، تصریح کرد: باید از دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و برخی نماینده‌های مجلس بابت پیگیری که در این زمینه انجام دادند تشکر کنم. به نظر من برای مدیریت اداره کل ورزش و جوانانجوانان محمد طباطبایی انتخاب شایسته ای بود.

قاسمی در خصوص انتظارات خود از مدیر کل جدید ورزش اصفهان، خاطر نشان کرد: انتظار دارم بیشتر به قهرمانان و ورزش قهرمانی اهمیت دهند. اصفهان پتانسیل زیادی دارد، من می‌توانم سهمیه المپیک کسب کنم اما هیچ گونه حمایتی از جانب اداره کل ورزش و جوانان اصفهان نشدم.

وی ادامه داد: حسن تفتیان از طرف استان خود خراسان رضوی حمایت می بیند که همین باعث اختلاف بین من و او شده است. چند سال رکورد دار ایران بودم و همیشه می‌گفتند سریع‌ترین مرد ایران از اصفهان است که این افتخاری برای استان بود اما تفتیان آمد و رکورد من را شکست بازهم اگر از جانب اصفهان از من حمایت می‌شد می‌توانستم دوباره رکورد را پس بگیرم اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

دونده سرعت ایران با بیان اینکه برای مسابقات منتظر بخش نامه هستیم، گفت: با هماهنگی که هیئت دو و میدانی استان اصفهان انجام داده، دونفری که عضو تیم ملی هستیم، می‌توانیم در پیست دورازه شیراز بدون وقفه تمرین کنیم.

کد خبر 423601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.