آسفالت ۷۳ هزار مترمربع از معابر سمیرم

شهردار سمیرم با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر و خیان‌های این شهر گفت: در سال گذشته در کوچه‌ها، خیابان‌های اصلی و ورودی شهر سمیرم بالغ بر ۷۳ هزار مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی شده است.

کوروش صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بالغ بر ۸۰۰ متر جدول کاری در سطح شهر سمیرم انجام شده است، اظهار کرد: حدود ۳۰ هزار مترمربع از مبادی ورودی شهر سمیرم زیرسازی و آسفالت شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال حدود ۴۳ هزار متر مربع از کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر سمیرم آسفالت شد که ۱۸ هزار مترمربع از این مقدار در خیابان‌های اصلی و ۲۵ هزار مترمربع در کوچه‌ها و معابر فرعی بود.

شهردار سمیرم با بیان اینکه سمیرم از مقاصد گردشگری کشور است، افزود: حفظ محیط زیست، طبیعت و موقعیت گردشگری شهر از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است.

صابری با اشاره به طرح شهرداری سمیرم در استفاده از قیرهای عملکردی PG در آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر، تاکید کرد: این نوع قیر ماندگاری بیشتری دارد و با محیط زیست سازگارتر است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های اختلاط قیر و ترکیب‌های دانه‌بندی بر اساس شیب معابر، شرایط اقلیمی شهر و نقشه مورد تأیید اداره راه و شهرسازی انجام می‌شود، عنوان کرد: شش هزار مترمربع عملیات مناسب‌سازی پیاده‌روها و ۷۰۰ متر عملیات سکو چینی در شهر انجام شده است.

کد خبر 423587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی پیرمرادیان US ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام وخسته نباشید خدمت اقای صابری شهردار محترم سمیرم ای کاش بجای 73000 هزار مترمربع آسفالت 73متر مربع رو آسفاات کرده بودید ولی با دقت ونظارت چون حدود 7 ماه پیش کوچه ما رو روبروی فنی وحرفه ای کوچه ابوالفضل رو آسفالت کردید به آقای عاشوری هم گفتم قیر نداره الان بیشترش دم پاه یا با جارو. ازبین رفته ورسیده به خاک