به قطر سفر باید کرد

چهارصد و پنجاه و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " به قطر سفر باید کرد " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مصمم است تا باقی دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در قطر برگزار کند.

روزنامه الوطن قطر مدعی است که ای اف سی می‌خواهد دیدارهای باقیمانده چهار گروه لیگ قهرمانان آسیا را که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است را به میزبانی قطر برگزار کند.

"احتمال ابتلا به ویروس در بی آرتی بیشتر است یا بی ام و " عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به مقاله‌ای در مورد حواشی و اظهار نظرهای مختلف در باب ادامه یا لغو لیگ برتر دارد. نویسنده این مقاله بیان کرده که نباید به کرونا نگاه رنگی داشته باشیم و همچنین در واکنش به یکی از اظهار نظرها گفته که ابتلای کرونا در شلوغی اتوبوس بی ارتی و مترو بیشتر است تا در خودروی لوکس بی ام دبل یو فوتبالیست‌ها!

"سرپرستی نیکفر تا پایان فصل ادامه دارد" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به تصمیم جدید هیئت مدیره باشگاه سپاهان دارد. در تازه‌ترین موضعگیری سخنگوی هئیت مدیره سپاهان، علی پزشک گفته است که اعضای این هیئت برای انتخاب مدیرعامل هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و رأی به ادامه حضور نیکفر تحت عنوان سرپرست تا پایان فصل در سپاهان را داده اند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 423522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.