تداوم تعطیلی آرامستان‌های مشهد/بهره‌برداری از خانه تئاتر قزوین

در این بسته خبری از خسارت ۱۷۰ میلیارد ریالی کرونا به شهرداری سمنان تا منتفی شدن استفاده از نایلون برای تاکسی‌ها در همدان و بهره برداری از خانه تئاتر قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تداوم روند تعطیلی آرامستان‌های مشهد در شب‌های قدر

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از ادامه روند تعطیلی آرامستان‌ها در شب‌های قدر در مشهد خبر داد.

برخورد با هرنوع تخلف در میادین میوه تهران

سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از برخورد با هرنوع تخلف در سطح میادین میوه و تره بار خبر داد.

نشت و انفجار گاز شهری در شهرک اندیشه

هادی بدری حامد، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از نشت و انفجار گاز شهری و تخریب یک باب مغازه در شهرک اندیشه خبر داد.

خسارت ۱۷۰ میلیارد ریالی کرونا به شهرداری سمنان

علیرضا شربت‌دار، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: ۴۷ درصد از درآمدهای اسفند ۹۸ شهرداری نسبت به زمان مشابه سال قبل آن محقق نشد و بیماری کرونا نیز ۱۷۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم به شهرداری سمنان خسارت وارد کرد.

ابتلای ٢١ راننده اتوبوس‌های درون شهری شیراز به کرونا

حسن شاهی، رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد که در پی انجام غربالگری و تست کرونا ویژه رانندگان ناوگان اتوبوسرانی، تست ٢١ نفر از رانندگان مثبت شده است و این افراد در قرنطینه به سر می‌برند.

بهره برداری از خانه تئاتر قزوین

محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: خانه تئاتر شهر قزوین در صورت تزریق منابع مالی آبان ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

ناوگان اتوبوسرانی قم به زودی راه اندازی می‌شود

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: تصمیمی برای بازگشایی روز بازارها در قم گرفته نشده است اما شهرداری این آمادگی را دارد که با رعایت مسائل بهداشتی اقدام به راه‌اندازی ناوگان اتوبوسرانی کند.

منتفی شدن استفاده از نایلون برای تاکسی‌ها در همدان

طبق اعلام معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان استفاده از نایلون محافظ برای تاکسی‌ها منتفی شد.

بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی و تفریحی شهرداری کرمان

رضا دادگر پور، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان از بخشودگی اجاره بهای دکه‌ها و اماکن ورزشی و تفریحی واگذار شده به بخش خصوصی در طول دوره تعطیلی کرونا خبر داد.

تمدید مهلت پرداخت عوارض شهرداری سرخ رود

محسن کبود فیروز جایی، شهردار سرخ رود گفت: مهلت بهره‌مندی از تخفیف ویژه پرداخت عوارض را به دلیل شیوع کرونا تا پایان اردیبهشت ماه است.

کد خبر 423498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.