۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
آینده زلاتان در دستان مالدینی

زلاتان ابراهیموویچ که فصل گذشته با قراردادی یک ساله به میلان پیوست در حال حاضر وضعیت نامشخصی دارد و ممکن است به زودی این تیم را ترک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، آینده زلاتان در باشگاه میلان به پائولو مالدینی به عنوان مدیر فنی این تیم بستگی دارد.

به گزارش رسانه توتو اسپورت، هنوز هیچ صحبت مشخصی راجع به آینده مهاجم سوئدی میلان انجام نشده است و حضور یا عدم حضور وی در دستان مدیر فنی تیمش است. البته در صورتی که مالدینی تمایلی به پیشنهاد تمدید قرارداد با زلاتان نداشته باشد، این بازیکن به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد و خود او نیز اصراری بر ماندن در میلان ندارد.

نکته قابل توجه در قرارداد زلاتان این است که وی می‌تواند در صورت تمایل خودش یک سال در میلان بماند اما وی اصراری بر این موضوع ندارد. در واقع در قرارداد او که تا ماه ژوئن اعتبار دارد، بندی قید شده که به موجب آن، مهاجم کهنه کار سوئدی در صورت تمایل خودش می‌تواند قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند.

به نظر می‌رسد که شرایط مالدینی در باشگاه میلان نیز آن چنان خوب نیست و ممکن است وی در آینده نزدیک از این تیم جدا شود. رسانه‌ها اعتقاد دارند که در صورت جدایی احتمالی مالدینی از سمت مدیریت فنی، زلاتان نیز به احتمال فراوان ایتالیا را ترک می‌کند.

کد خبر 423489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.