وقتی حضور در آرسنال آرزوهای بازیکن بارسلونا را برباد داد

انتقال ناموفق دنیس سوارز به تیم آرسنال و مصدومیتی که گریبان او را گرفت باعث شد تا این بازیکن جوان بارسلونا با افت قابل توجهی مواجه شود و در نهایت از تیم‌های بزرگ به سلتاویگو منتقل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، دنیس سوارز هافبک سابق تیم بارسلونا برای مدت کوتاهی به آرسنال رفت. وی در انتقال قرضی به این تیم فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد و در نهایت پس از یک فصل ناموفق این تیم را ترک کرد.

وی در جدیدترین مصاحبه خود توضیحاتی را به هواداران داده و نسبت به بی مهری سران باشگاه آرسنال گلایه کرده است: انتقال قرضی من به آرسنال اتفاق بدی برای دوران فوتبالیم بود و باعث شد که من نتوانم خودم را به خوبی ثابت کنم. در آرسنال به دلیل شرایط خاصی که وجود داشت، زمان کافی برای اثبات توانایی‌هایم پیدا نکردم.

دنیس سوارز راجع به صحبت‌هایش با اونای امری سرمربی وقت آرسنال گفت: امری به من گفت که به دنبال یک بازیکن در پست بال است. البته این پست اصلی من نیست ولی به من گفتند که در بارسلونا فرصت کافی برای بازی در اختیار من قرار نمی‌گیرد و می‌توانم به آرسنال بروم تا بتوانم بازی کنم و خودم را اثبات کنم.

هافبک سابق بارسلونا افزود: دوست داشتم در آرسنال بمانم و بازیکن اصلی این تیم شوم اما تیم شرایط امضای قرارداد دائمی با من را نداشت. به جای آن به من گفتند که ثبات خودم را حفظ کنم و پس از یک فصل با من قرارداد امضا می‌کنند.

وی راجع به رد پیشنهاد باشگاه‌های متعدد اروپایی اظهار کرد: باشگاه‌هایی مثل بتیس، سویا و میلان خواهان من بودند اما من ترجیح دادم در آرسنال بازی کنم. می‌توانستم با آن باشگاه‌ها قرارداد چندساله امضا کنم اما تمایل زیادی به حضور در آرسنال داشتم و برای همین تصمیم گرفتم ریسک انتقال قرضی را بپذیرم.

سوارز با اشاره به مصدومیتی که باعث افت عملکرد او شد، گفت: مصدومیتی که به آن دچار شدم باعث شد بسیار احساس درد داشته باشم و نتوانم خودم را در زمین مسابقه ثابت کنم. درد من باعث می‌شد که با هر حرکت و ضربه احساس درد شدیدی داشته باشم و اصلاً نمی‌توانستم در حد و اندازه‌های خودم باشم.

هافبک اسپانیایی سلتاویگو در پایان صحبتی با هواداران آرسنال انجام داد: مشخص بود که تیم آرسنال به خاطر شرایط من مایل به ادامه همکاری نبود و از سمت دیگر بارسلونا هم پس از یک فصل ناموفق در لندن دیگر مرا نمی‌خواست. فقط می‌خواهم هواداران آرسنال بدانند که کنترل شرایط در دست من نبوده و از این بابت واقعاً ناراحتم چون من بیشتر از همه بازیکنان دوست داشتم بازی کنم.

کد خبر 423476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.