برنامه‌ای برای تمدید مهلت پذیره نویسی صندوق "واسطه‌گری مالی یکم" نداریم

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی درباره احتمال تمدید (ETF) گفت: هرچند هنوز این نداریم اما ممکن است این زمان قابل تمدید باشد.

به گزارش ایمنا، عباس معمارنژاد اظهار کرد: طبق آنچه که اعلام شده، مردم تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند در صندوق واسطه‌گری مالی یکم (ETF)سرمایه‌گذاری کنند. هرچند هنوز برنامه‌ای برای تمدید این مهلت نداریم اما ممکن است این زمان قابل تمدید باشد. این تمدید زمان پذیره‌نویسی در ETF بستگی به شرایط دارد. البته اگر واحدهای پذیره‌نویسی برای صندوق پر شود همین امروز هم می‌توانیم پذیره‌نویسی را متوقف کنیم.

وی درباره اینکه افرادی که در اولین صندوق سرمایه‌گذاری می‌کنند، آیا امکان خرید سهام در صندوق دوم را که گفته شده تیرماه پذیره‌نویسی آن آغاز می‌شوند، دارند گفت: افرادی که در این صندوق سرمایه‌گذاری کرده‌اند می‌توانند در صندوق دوم هم سرمایه‌گذاری کنند و سهم بخرند اما تخفیف‌ها دیگر شامل حال این افراد نخواهد شد.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی درباره استقبال از صندوق واسطه‌گری مالی یکم نیز تصریح کرد: از آنجایی که علاوه بر خرید سهم از طریق بازار سرمایه برای دارندگان کد بورسی، افرادی که کد بورسی ندارند از طریق ۱۴ درگاه بانک‌ها می‌توانند نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند آمار باید تجمیع و بعد اعلام شود.

منبع: ایلنا

کد خبر 423466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.