۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
جابجایی تمثال شهدا در قزوین

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به دلیل نصب تعدادی تابلوی ترافیکی در سطح شهر که موجب تداخل و پنهان ماندن تابلوی تمثال شهدا شده بود، این سازمان نسبت به جابه‌جایی این تابلوها اقدام کرد.

به گزارش ایمنا، داریوش قاسمی با تاکید بر اینکه تمثال شهدا با هدف احیای نام، یاد و خاطره شهدا در معابر شهرها نصب شده است، اظهار کرد: نصب تعدادی از تابلوهای ترافیکی و افزایش فضای سبز موجود در خیابان‌ها موجب پوشاندن این تابلوها و خارج شدن آنها از دید شهروندان شده بود، از همین رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نسبت به جابه‌جایی تابلوها و انتقال آنها به مکان مناسب‌تر اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تابلوهای حاوی تمثال مبارک شهدا از میدان عدل به بلوار والفجر در شهرک کوثر، از شمال تقاطع نخبگان امیرکبیر به ضلع جنوب آن، از بلوار اسدآبادی به ابتدای بلوار شهید انصاری، از بلوار شهید بهشتی به مقابل ورزشگاه غدیر منتقل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با تاکید بر اینکه هر کس به سهم خود باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارید، یادآور شد: هیچیک از این تابلوهای تمثال شهدا جمع‌آوری نشده بلکه جابجا شده است، ضمن اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برای حفظ و نگهداری این تابلوها نیز همواره تلاش می‌کند و برای نوسازی آنها برنامه‌ریزی کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 423423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.