دیاباته یک سنت کمتر بگیرد فسخ می‌کند

گویا شیخ دیایاته مهاجم موفق آبی‌ها مسیری همچون تیام را در استقلال طی می‌کند و شاید قبل از پایان فصل از آبی پوشان پایتخت جدا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان " خجالت می کشم جواب تلفن همراه همبازیانم را بدهم" به اظهار نظر سید جلال حسینی پرداخت، مدافع باتجربه‌ای که مدعی است، همه تیم‌ها به غیر از پرسپولیس دارای منابع مالی هستند.

"گل" با عنوان "دیاباته یک سنت کمتر بگیرد فسخ می‌کند" به فرصت دو روزه استقلال برای پرداخت طلب شیخ دیاباته پرداخت، کسی که اتفاقات خوبی را در فصل جاری برای استقلال رقم زد و در حال تبدیل شدن به یک تیام دیگر است که از استقلال جدا شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اگر پرسپولیسی نبودم تیم را با پنجره بسته رها می‌کردم" به اظهارات علیرضا بیرانوند گلر اول پرسپولیس پرداخت، کسی که آخرین روزهای حضور خود در فوتبال ایران را تجربه می‌کند و منتظر است تا پایان لیگ به بلژیک برود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "گرشاسبی می‌گفت امضا کن برود بعدی‌ها پاسخ می‌دهند" به اظهارات نظر جنجالی طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس پرداخت، کسی که معلوم نیست با چه انگیزه‌ای سعی در تخریب گرشاسبی دارد.

"ایران ورزشی" با عنوان "من و همسرم از خوشحالی گریه کردیم" به بازخوانی داستان ناصر محمدخانی و همسرش پرداخت، داستانی که هنوز ابهامات زیادی در آن وجود دارد.

"پیروزی" با عنوان "نسخه‌های متناقض" به تصمیمات و پیشنهادات مختلف در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ پرداخت، موضوعی که بعد از مدت‌ها هنوز تکلیف آن روشن نشده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "رضای ما فراموش شدنی نیست " به سالروز فوت رضا حسن زاده بازیکنان سابق سپاهان و تراکتور پرداخت، کسی که ۱۴ سال بعد از فوتش همچنان هوادارانی دارد که به یاد او هستند.

کد خبر 423346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.