آن سپاهان فوق العاده بود

چهارصد و پنجاه و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آن سپاهان فوق العاده بود " عنوان اصل روزنامه فوتبال اصفهان است که به صحبت‌های حسن اشجاری، بازیکن اسبق سپاهان اشاره دارد. مدافع سابق سپاهان در مورد شرایط این تیم به فصل یازدهم و هتریک قهرمانی اشاره کرده و گفته است: "آن فصل تیم خیلی خوبی داشتیم. نیم فصل ۹ امتیاز از استقلال عقب بودیم ولی در نهایت موفق شدیم. من هم اولین سال حضورم در سپاهان را تجربه می‌کردم. یک تیم فوق‌العاده بودیم که برای قهرمانی همه چیز داشتیم و خوشبختانه به آن رسیدیم. "

"با اخراج بوناچیچ استارت هت تریک قهرمانی زده شد" عنوان دیگری از این روزنامه است که به صحبت‌های محسن بنگر اشاره دارد. بنگر گفته است: "وقتی بوناچیچ در تیم سپاهان حضور داشت، سپاهان چند هفته بد را پشت سر گذاشته و حتی مقطعی تا رده هشتم جدول هم سقوط کرده است. بنگر افزوده که با تغییر سرمربی و چند بازیکنی که در نیم فصل گرفتیم، تیم جان گرفت. برونو سزار و چند بازیکن خوب دیگر به تیم ما اضافه شدند و لیگ مقطعی تعطیل شد. ما هنچنین توانستیم بدنسازی خوبی داشته باشیم تا تیم یکدستی که تشکیل شد، "در نهایت به قهرمانی برسیم.

" سرمربی ذوب آهن نمی‌تواند به ایران بیاید" محسن کرباسچی در گفت‌وگویی در خصوص شایعه عدم بازگشت میودراگ رادولوویچ به ایران صحت این شایعات را رد کرده و گفته که هر روز با رادولوویچ در تماس هست و این سرمربی آلبانیایی در حال حاضر منتظر است تا شرایط در کشورش عادی شود و به ایران بازگردد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 423328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.