قاسمیان: سوخت‌گیری باید توسط جایگاه داران انجام شود

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: سوخت‌گیری رد پمپ بنزین ها باید توسط جایگاه داران انجام شده و نازل‌ها نیز مرتباً ضد عفونی شوند.

علی اصغر قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد تشدید نظارت‌های بهداشتی در اماکن، اصناف و گلخانه‌ها اظهار کرد: همه آموزش‌های لازم در کمترین زمان ممکن به اقشار مختلف ارائه شده تا در برنامه‌های شهرستان برای دوران پساکرونا مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه متصدیان پمپ بنزین و جایگاه سوخت گاز شهرستان مکلف به استفاده از دستکش یک بار مصرف و رعایت نکات بهداشتی هستند، گفت: سوخت‌گیری باید توسط جایگاه داران انجام شده و نازل‌ها نیز باید مرتباً ضد عفونی شوند.

فرماندار شهرستان دهاقان از توزیع مواد ضدعفونی در ادارات، بانک‌ها و اماکن پرتردد خبر داد و با اشاره به همکاری بین دستگاهی در زمینه تأمین این مواد، گفت: تاکنون هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین مواد ضدعفونی کننده شهرستان گزارش نشده است.

قاسمیان از ابتلای ۱۳ شهروند دهاقانی به ویروس کویید ۱۹ خبر داد و افزود: همه توصیه‌های مراقبتی و بهداشتی از طریق رسانه‌ها، روابط عمومی ادارات، فضاهای مجازی و خبرنگاران به اطلاع شهروندان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هفت ایستگاه ایست و بازرسی در راه‌های مواصلاتی شهرستان جهت کنترل تردد خودروها و ممنوع شدن ورود به مناطق گردشگری از ابتدای سال جاری تا روزهای آغازین اردیبهشت ماه جاری جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا ایجاد شد.

کد خبر 423287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.