این همه تعطیلی حالمان را بد می کند

چهارصد و پنجاه و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یک زمانی دلمان لک میزد برای تعطیلی و حالا این همه تعطیلی حالمان را بد می‌کند" عنوان نخست این رسانه است که به صحبت‌های محمد رضا حسینی بازیکن سپاهان پرداخته است. هافبک سپاهان با اشاره به اینکه مدت تعطیلات زیاد شده عنوان کرده است که حدود ۵ سال در ذوب‌آهن و سپاهان همیشه درگیر مسابقات آسیایی و همچنین بازی‌های حذفی بوده است. "معمولاً یک ماهی که همه تعطیل بودند ما ۱۵ روز را درگیر جام حذفی بودیم. به خودمان می‌گفتیم می‌شود یک ماه تعطیل باشیم؟ اما الان با این همه تعطیلی اذیت می‌شویم، حال مان بد می‌شود و واقعاً برایمان سخت است. این تعطیلی واقعاً لذت بخش نیست. "

"پوشش خبری لیگ بانوان خجالت آور است" صحبت‌های مرضیه فیضی در گفت و گویی است. فیضی در این مصاحبه‌ای گفته است " لیگ امسال خوب بود است، اما پوشش خبری مناسبی نداشت و این موضوع از دید وی باعث خجالت است. او می‌گوید دوباره به زمانی برگشتیم که فوتبال بانوان را کمتر کسانی می‌شناختند. "

"بهانه جویی عجیب پرسپولیسی‌ها" عنوان پایانی این روزنامه است که به اعتراض پرسپولیسی‌ها اشاره دارد. یکی از رسانه‌ها ادعا کرده است که پرسپولیسی‌ها به پست فعلی مهرزاد خلیلیان که درگذشته عنوان مدیرعاملی سپاهان را داشته است معترض شدند. پرسپولیسی‌ها معترض هستند که چرا باید مدیرعامل سابق سپاهان اصفهان (رقیب مستقیم پرسپولیس در لیگ نوزدهم) برای ادامه یا لغو رقابت‌های فصل جاری تصمیم بگیرد!

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 423182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.