حواشی صحن شورای شهر تبریز بر سر تبدیل وضعیت کارگران

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی شورا معتقد بود که لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز برخلاف قول شهردار به شورا ارسال نشده که این اظهارنظر باعث واکنش عضو دیگر شورا شد.

به گزارش ایمنا، غلامحسین مسعودی ریحان، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز (یکشنبه) شورا با بیان اینکه شهردار قول داده بود لایحه تبدیل وضعیت را به شورا ارسال کند اما خبری از آن نیس،.اظهار کرد: شهرداری در زمینه تبدیل وضعیت‌ها شفاف سازی و از چندگانه گویی پرهیز کند.

وی خطاب به شهردار با بیان اینکه در مورد مسائل مربوط به وضعیت کارکنان صادق باشید، افزود: شهردار برای حل مسئله تبدیل وضعیت‌ها ورود کرده و این مسئله را تمام کند و اگر این کار انجام نشود حاضر به پس گیری رأی خود خواهم شد.

شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این باره افزود: تمامی اعضای شورای شهر و شهرداری و نیز نهادهای نظارتی و بالا دستی پیگیر حل و فصل مشکلات قراردادی کارگران هستند و باید با مشورت مقامات استانی راه حلی برای آن پیدا شود.

در ادامه محرم محمدزاده دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در تذکری نسبت به سخنان مسعودی ریحان گفت: اگر می‌خواهید شهردار را بازخواست کنید متن استیضاح بنویسید و نگویید که هرکس با شما همکاری نکرد با شهردار ساخت و پاخت کرده است.

وی افزود: سه سال پیش شهردار استیضاح شد که شما امضا نکردید پس امروز خلاف آن را نگویید و جوری وانمود نکنید که هرکس برخلاف میل شما بود با شهرداری همکاری کرده، مردم فکر می‌کنند ما ساخت و پاخت کردیم ما چنین کاری نکرده‌ایم و بلد نیستیم.

کد خبر 423093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.