۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
دبیر جشنواره فیلم مقاومت معرفی شد

مهدی عظیمی میرآبادی دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، با پیشنهاد سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، مهدی عظیمی میرآبادی (مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس) با حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

در بخشی از حکم عظیمی آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و تجربه جنابعالی، شمارا به‌عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌نمایم.

امید است با همیاری هنرمندان متعهد و با بهره‌گیری از تجارب مفید و ارزشمند پیشکسوتان این عرصه و دستاوردهای گذشته و با بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خلاق، جوان و توانمند در سراسر کشور شاهد برگزاری جشنواره‌ای مؤثر و فراگیر باهدف ترویج گفتمان جهانی انقلاب اسلامی، تکریم رشادت‌ها و حماسه‌های ماندگار دفاع مقدس و ترسیم ابعاد مختلف روح پایداری و مقاومت در داخل و خارج از کشور باشیم.

مهدی عظیمی میرآبادی در حال حاضر مدیرعامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس است. او دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد سینما و تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «سیب و سلما»، «شغل شریف» و «عینک» را در کارنامه خود دارد. همچنین معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی کشور، مدیریت کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، قائم‌مقامی اداره کل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نظارت مالی خانه سینما را عهده‌دار بوده است.»

پیش‌تر نیز با پیشنهاد رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین حمید نیلی و مسعود نجابتی را به ترتیب به دبیری جشنواره‌های تئاتر و هنر مقاومت منصوب کرده بود.

کد خبر 422841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.