سلطان حسینی آدم خوبی بود، اما برای دانشگاه

قهرمان پار المپیک گفت: مدیر کل جدید باید بداند ورزش برای قهرمانان است که باید با آن ها هم فکری کند. چرا باید رفتار یک مدیر به شکلی باشد که وقتی می رود ورزشکار از رفتن او خوشحال باشد.

علیرضا مختاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت ورزش اصفهان در زمان محمد سلطان حسینی، اظهار کرد: من به عنوان یک ورزشکار پارالمپیک جهانی شش سال است که از مدیریت محمد سلطان حسینی خیری ندیدم، انتظار از مدیر کل ورزش اصفهان زیاد بود، اما متأسفانه او به ورزش و قهرمانی اهمیتی نمی‌داد و بیشتر به فکر کارهای جانبی بود تا اینکه بخواهد ورزش اصفهان را حمایت کند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از اهالی ورزش اصفهان حال و روز خوبی ندارند که آقایان در اداره کل ورزش و جوانان اصفهان می‌گویند ماسک تولید کردیم در صورتی که سازمان و ارگان‌های دیگری هستند که متولی این کار باشند و اداره کل باید به اهالی ورزش کمک کند.

قهرمان پار المپیک با بیان اینکه شش سال است که یک مراسم تجلیل برای قهرمانان گرفته نشده، تصریح کرد: در دوران مدیریت سلطان حسینی تنها دو بار توانستم او را در اداره کل ورزش و جوانان استان ببینم که با سختی زیادی همراه بود، زیرا اتاق این مدیر در طبقه بالا اداره قرار داشت، از مدیر کل جدید می‌خواهم که اتاق خود را به طبقه‌های پایین انتقال دهد یا آسانسوری برای مجموعه بگذارد تا ورزشکارانی که شرایط خاص دارند بتوانند مدیر کل را ببینند.

مختاری ادامه داد: از اصفهان تنها من برای پارالمپیک سهمیه گرفتم در صورتی که این شهر قهرمانان زیادی دارد. سلطان حسینی آدم خوبی است اما به درد همان دانشگاه می‌خورد.

وی در خصوص انتظارات خود از مدیر کل جدید، خاطر نشان کرد: یک گروه مشورتی ورزشی با نماینده‌های منتخب مجلس، اساتید دانشگاه، قهرمانان، پیشکسوتان و مربیان تشکیل دادیم که باهم در رابطه با ورزش اصفهان صحبت می‌کنیم.

قهرمان پار المپیک اضافه کرد: در سالن ۲۵ آبان تنها یک مسابقه کشتی برگزار شده در صورتی که این سالن ظرفیت بالایی دارد اما بسته شده است. مدیر کل جدید باید بداند ورزش برای قهرمانان است که باید با آنها همفکری کند. چرا باید رفتار یک مدیر به شکلی باشد که وقتی می‌رود ورزشکار از رفتن او خوشحال باشد.

کد خبر 422833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.