۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
مترو تبریز آغاز بکار کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز از آغاز فعالیت قطار شهری این شهر طبق روال گذشته از صبح امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید بشیریان بناب، با اعلام این مطلب اظهار کرد: قطار شهری تبریز همه روزه از ساعت ۶:۳۰ الی ۲۱ در مسیر ایستگاه ائل گولی تا ایستگاه میدان کهن (سه راه امین) و از ساعت ۱۱ الی ۱۴ در مسیر ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور آماده پذیرش مسافر خواهد بود.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی اجباری بوده و برای رفاه حال مسافران در تمامی ایستگاه‌ها اقدام به عرضه ماسک و دستکش به نرخ مصوب خواهیم کرد تا گامی در راستای جلوگیری از گسترش شیوع این بیماری باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز با اشاره به تمهیدات شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: همه روزه ایستگاه‌ها، هندریل و نرده‌های پله‌های برقی، آسانسورها و قطارهای این مجموعه ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد تا همشهریان با اطمینان و آرامش خاطر سفرهای ضروری خود را به سر انجام برسانند اما از آنها انتظار می‌رود برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران نکات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: برای حفظ حداکثری سلامتی مردم، تمامی ایستگاه‌ها و قطارها علامت گذاری شده اند و انتظار داریم مسافران از ایجاد ازدحام جمعیت و رفتارهای پر خطر در گسترش شیوع بیماری‌های تنفسی خودداری کرده و ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

بشیریان خاطرنشان کرد: بنر و پوسترهای اطلاع رسانی به صورت وسیع در تمامی ایستگاه‌ها و قطارها درج شده که امید است مسافران با اهتمام جدی در توجه به محتوای آنان موجب غلبه بر بیماری کرونا و بازگشت جامعه به شرایط عادی را فراهم سازند.

کد خبر 422824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.