ما دو تا را کجا می برید؟!

چهارصد و پنجاه و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزرش خبرنگار ایمنا، " پیشکسوت ذوب آهن است و خودش را به پرسپولیس می‌چسباند " عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های بهروز رهبری فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس دارد. رهبری فر می‌گوید که سپهر حیدری یک عمر در ذوب‌آهن بازی کرده است و فقط مدت نه چندان زیادی در پرسپولیس بازی کرده است، اما طوری صحبت می‌کند که انگار با پیراهن قرمز به دنیا آمده و با آن هم فوتبال را کنار گذاشته است. او همچنین گفته است که امثال محسن خلیلی و سپهر حیدری که دنبال پست و مقام در پرسپولیس هستند پیشکسوتان ذوب‌آهن و سایپا هستند و باید در مورد این تیم‌ها صحبت کنند.

"اما لغو لیگ هم ابهامات زیادی ایجاد می‌کند " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های رسول کربکندی دارد. کربکندی گفته است با برگزاری لیگ سلامت جامعه و بازیکنان تهدید می‌شود و همچنین رقابت‌ها بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، بازی‌ها بی‌کیفیت خواهد بود و آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان زیاد می‌شود. پیشکسوت ذوب آهن گفته است که لیگ ایران در شرایط استثنایی قرار دارد و شروع لیگ سودی ندارد و لغو آن هم ابهامات زیادی ایجاد می‌کند.

"ما دو تا را کجا می‌برید" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های علی انصاریان در مورد ورود و نقش آفرینی‌های خودش و پژمان جمشیدی در سینما دارد. انصاریان در این مصاحبه گفته است که این روزها همه در مورد بازی او و جمشیدی در فیلم‌های سینمایی می‌گویند! این صحبت‌ها در حالی از طرف او مطرح شده است که بازی‌های او در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی همچون پژمان جمشیدی چشم نواز و درخشان نبوده است و حرف‌های انصاریان ما را به یاد آن جمله معروف: "ما دو تا را کجا می برید» انداخت! "

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 422767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.