۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
زنبورها به دنبال تقویت خود

تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان برای جدایی احتمالی ستارگانش، خودش را آماده میکند و از همین حالا به دنبال تقویت ترکیب خود برای فصل آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه بروسیا دورتموند با باشگاه آرژانتینی راسینگ کلاب آرژانتین بر سر انتقال ماتیاس زارچو هافبک این باشگاه در حال مذاکره است.

دورتموند تصمیم دارد قبل از اینکه قیمت این بازیکن افزایش پیدا کند، این انتقال را با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به اتمام برسانند.

برخی از رسانه‌ها هم تأیید کردند که باشگاه بروسیا دورتموند به ماتیاس زاراچو هافبک ۲۲ ساله آرژانتینی که به عنوان وینگر نیز بازی می‌کند، علاقه نشان داده است.

این در حالی است که گفته می‌شود باشگاه آتلتیکو مادرید نیز به دنبال این استعداد جوان است تا آن را از چنگ زنبورها در بیاورد و برای جذب او رقابت سختی را با دورتموند آغاز کرده است

دورتموند به این بازیکن برای جانشینی گوتزه و سانچو که قصد دارند باشگاه را ترک کنند نگاه می‌کند. این درحالی است که جیانلوکا دیمارتزیو خبرنگار ایتالیایی، گزارش می‌کند، دریس مرتنز هنوز قرارداد خود را با ناپولی تمدید نکرده است و باشگاه‌هایی مثل دورتموند به او علاقه‌مند هستند

باشگاه‌های پاریس، اینتر میلان و چلسی تصمیم دارند این مهاجم بلژیکی را به باشگاه خود منتقل کنند. اما همچنین باشگاه بروسیا دورتموند که در زمستان این بازیکن را زیر نظر داشت، شرایط او را دقیقاً زیر نظر دارد.

کد خبر 422635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.