تمهیدات شهرداری سمیرم در مقابله با کرونا

شهردار سمیرم از فعالیت نیروهای شهرداری این شهر در سه شیفت کاری برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

کوروش صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سمیرم و ابتلای ۳۲ نفر از شهروندان به این بیماری، اظهار کرد: از ابتدای اعلام شیوع این ویروس در کشور و پس از آن از سوی شهرداری‌های استان اصفهان تمهیدات بسیاری برای مقابله با آن اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد تعامل بین شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی برای جلوگیری از شیوع کرونا در شهر سمیرم برنامه‌ریزی شد.

شهردار سمیرم افزود: علاوه بر اختصاص بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری جهت پیشگیری، کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری در شهر، تجهیزات و ماشین‌آلات بهداشتی برای این منظور سازماندهی و مواد بهداشتی مورد نیاز تهیه و بین کارکنان، پاکبانان و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی توزیع شد.

صابری عنوان کرد: ۱۸۰ هزار لیتر املاح ضدعفونی برای گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و مناطق تحت پوشش شهرداری مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازگشایی ادارات و ارگان‌های دولتی، خاطرنشان کرد: با توجه به همه گیر بودن این بیماری برای جلوگیری از شیوع بیماری و تکریم ارباب رجوع در ورودی شهرداری میز سلامت شهروندی قرار دادیم و ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی بین مراجعان توزیع شد.

شهردار سمیرم اظهار کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده مهلت پرداخت عوارض شهری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید باشد.

صابری با اشاره به افزایش خودروهای جمع‌آوری زباله از چهار به شش دستگاه، تصریح کرد: سه شیفت ۳۲ نفره از کارکنان شهرداری به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی کشتارگاه سمیرم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بسته شدن تمامی مناطق گردشگری سمیرم، خاطرنشان کرد: کشاورزان سمیرمی با ۳۰ دستگاه تانکر در حمل و پخش ۶۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی در نقاط مختلف شهر با کارکنان شهرداری همکاری کردند.

کد خبر 422454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.