مدیران شهرداری میان راننده و خودرو یکی را انتخاب کنند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: برخی از مدیران شهرداری هم خودروی سازمانی دارند هم راننده که شهردار رشت اعلام کرده این افراد باید یکی از آن‌ها را استفاده کنند.

سیدامیرحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شرایط درآمدی شهرداری‌ها بر اثر شیوع کرونا دچار آسیب شده و به همین سبب در کمیسیون تلفیق شورای شهر رشت درخصوص صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها صحبت شد، اظهار کرد: قرار شد شهرداری در برآورد پروژه‌های عمرانی، هزینه‌های جاری و روزمره و خریدهای غیرضروری تجدیدنظرهای لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه پروژه بازگشایی برخی از خیابان‌های شهر نیمه تمام مانده که در اولویت انجام پروژه‌های عمرانی شهر رشت خواهد بود، افزود: ادامه روند آسفالت معابر و پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی که پروژه‌های مستمر و سالیانه شهرداری هستند، در شرایط حاضر در اولویت شهرداری قرار دارند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: برخی مدیران شهرداری هم خودروی سازمانی دارند هم راننده که شهردار رشت اعلام کرده این افراد باید یکی از آن‌ها را استفاده کنند؛ در نتیجه این امر قرار است جمع راننده‌های آژانسی استیجاری متمرکز و یک مرکز خدماتی برای این موضوع در شهرداری راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به وضعیت رانندگان استیجاری شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر شورای شهر نسبت به تعیین وضعیت این رانندگان تذکر دادم تا وضعیت آن‌ها از حالت بلاتکلیفی موجود بیرون آید.

کد خبر 422400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.