ارائه خدمات فرهنگی منطقه ۳ در ماه مبارک رمضان

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به شرایط کنونی به دلیل شیوع بیماری واگیردار کرونا، منطقه سه شیوه‌های جدیدی را با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای افزایش روحیه و نشاط اجتماعی در سطح منطقه سه اجرا کرده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اجرای موفقیت‌آمیز مرحله نخست طرح کرامت به مناسبت نیمه شعبان و توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی شامل اقلام بهداشتی و ارزاق در منازل نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا در سطح منطقه، اجرای مرحله دوم این طرح با عنوان سفره کرامت در دست اقدام است.

وی افزود: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)  با ارائه بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی شامل بن ارزاق و بسته‌های بهداشتی، طرح اکرام افراد بی‌بضاعت در راستای حمایت از قشر آسیب‌دیده از شیوع کرونا اجرا می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از قطعه موزیک ویدئوی «فیروزه رخ»، تصریح کرد: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان، اداره فرهنگی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این منطقه مبادرت به ساخت فیلم روایی از دوران کودکی خواننده این اثر با موسیقی کاملاً سنتی در وصف اصفهان کرده و به معرفی مراکز مهم گردشگری این منطقه به عنوان شهر گنبدهای فیروزه‌ای پرداخته است.

کارگر با اشاره به دیگر فعالیت‌های اداره فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: مسابقه «انرژی خونه» از سری مسابقات فضای مجازی بود که بر اساس هوش هشت گانه گاردنر طراحی و شامل عناوین سرگرمی، بازی، ریاضی، کاردستی، نواختن ساز، آموزش بازی و آموزش ورزش بود که در راستای ایجاد نشاط اجتماعی ارائه که با استقبال خوب شرکت کنندگان همراه شد.

وی ادامه داد: برندگان این مسابقه مشخص شده و به منظور رعایت فواصل اجتماعی، جوایز آنها در منازلشان تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 422372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.