هر ماه یک پروژه شهری در قزوین افتتاح می‌شود

شهردار قزوین با تاکید بر این که شهرداری از این پس هر ماه افتتاح یک پروژه را در برنامه خود دارد، گفت: بدون شک امسال برای قزوین از نظر عمرانی، سال پربارتری خواهد بود.

به گزارش ایمنا، سیاوش طاهرخانی با بیان اینکه در این هفته شهرداری کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های مهمی را در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: کلنگ زنی پروژه نسیم شمال، کلنگ زنی سوله ورزشی مشعل دار، ساخت پیاده رو سازی خیابان راه آهن (سرپل تا ولی عصر) از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری در منطقه یک است.

وی به پروژه‌های عمرانی منطقه دو اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی بوستان امام علی (ع) فاز سه، افتتاح پیاده رو سازی (حیدری-بوعلی-بلوار)، افتتاح پیاده رو سازی چهارراه بنیاد تا کمربندی شهید بهشتی، افتتاح پیاده رو سازی از چهار راه فردوسی تا چهار راه بلوار و افتتاح پیاده رو سازی از عدل تا میدان حسن نصرالله ضلع شرق از جمله مهمترین پروژه‌های این منطقه است.

شهردار قزوین یادآور شد: فاز اول پروژه جاده قهرمانان سلامت بلوار امام علی (ع)، مسیر پیاده روی ۱/۵ کیلومتر با سه هزار متر مربع فضای سبز و ۹۸ پایه چراغ و ۱۰ ست ورزشی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه سه بود که افتتاح شد.

طاهرخانی گفت: بسیاری از این پروژه‌ها از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح خواهند شد؛ البته چند پروژه مهم نیز با حضور استاندار قزوین راه‌اندازی و به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 422091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.