از سرگیری آزمون های آیین نامه راهنمایی و رانندگی در اصفهان از ۱۵ اردیبهشت

آزمون های کتبی و شفاهی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان اصفهان از فردا - دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه - آغاز می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آزمون‌های کتبی و شفاهی آئین نامه راهنمایی و رانندگی در سراسر استان اصفهان از فردا - دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه - با رعایت نکات بهداشتی و موارد ضروری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همراه داشتن وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک، دستکش وحتی خودکار شخصی در زمان مراجعه برای آزمون الزامی است، افزود: نحوه‌ی حضور متقاضیان براساس حروف الفبا اعلامی به آموزشگاه‌های رانندگی است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین به تمدید مهلت دریافت معاینه فنی خودورها اشاره و اظهار کرد: مالکان خودروهایی که معاینه فنی آنها به اتمام رسیده است با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و طرح زوج و فرد برای گرفتن برگه معاینه فنی وسیله خود تا سوم خردادماه اقدام کنند و این مهم را به روزهای آخر موکول نکنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه هیچ خودرویی در فرصت باقیمانده جریمه نخواهد شد، از شهروندان خواست که مراجعه برای دریافت معاینه فنی خودرو را به روزهای آخر موکول نکنند.

۴۶ مرکز معاینه فنی در استان اصفهان وجود دارد که از این شمار هفت مرکز با ۱۱ خط مکانیزه و یک مرکز مخصوص خودروهای سنگین در شهر اصفهان خدمات ارائه می‌دهند. این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 421944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.