رشد خارق العاده بورس تهران، ثبت رکورد بیشترین افزایش در تاریخ بورس

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه_ ۱۴ اردیبهشت‌ماه_ با افزایش بی‌سابقه ۴۶ هزار و ۹۰۲ واحدی معادل ۵.۱۰ درصد رکورد خارق العاده دیگری را به ثبت رساند. سریال رکوردشکنی بورس همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه_ ۱۴ اردیبهشت‌ماه_ با افزایش بی‌سابقه ۴۶ هزار و ۹۰۲ واحدی معادل ۵.۱۰ درصد به ۹۶۴ هزار و ۳۰۸ واحد رسید و رکورد بی سابقه دیگری را ثبت کرد.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به افزایش ۱۳ هزار و ۹۳۵ واحدی شاخص هم وزن، ۱۲ هزار و ۴۷۶ واحدی شاخص قیمت، ۳۷ هزار و ۹۳۴ واحدی شاخص بازار اول، ۷۹ هزار و ۸۲۱ واحدی شاخص بازار دوم، ۴۱ هزار و ۲۰۵ واحدی شاخص صنعت، ۲۲۴۱ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۸۵۰ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات بورس تهران برابر با ۵۸۸۵ میلیون سهم بود که در تعداد ۹۵۷ هزار و ۶۵ معامله و به ارزش بالغ بر ۹۴ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۳ میلیون ریال، داد و ستد شد.

ارزش کل بازار بورس نیز به ۳۶ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۶۲ میلیارد ریال رسید و با عبور از ارزش ۳۵ میلیون میلیارد رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.

در این میان نمادهای "سصوفی"فنوال" و "کگل" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " کسرام"اکالا" و "نکالا" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 421909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.