به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه "هشتگ" که به صورت تخصصی و آسیب شناسانه به موضوع فضای مجازی و شبکههای اجتماعی میپردازد، بنا دارد در هر قسمت سراغ یکی از مزایا و یا معایب فضای مجازی که پیش روی کاربران قرار دارد برود، مخاطب "هشتگ" طیف گستردهای از جامعه ایرانی است که امروزه از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
برنامه ترکیبی "هشتگ" شامل بخشهای مختلفی از جمله گفتگوی استودیویی، با حضور کارشناسان و کاربران فضای مجازی، مستندهای گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتمهای نمایشی اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهای اینفوگرافی است.
"هشتگ" تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی در جامعه ایرانی کمک کند.
در ساخت و اجرای این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگی بسیاری بهره برده شده است. "هشتگ" محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.
نظر شما