ایجاد تحول در بوستان نارون تا ۱۵ روز آینده

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با انجام اقدامات ویژه تا ۱۵روز آینده در بوستان نارون واقع در خیابان امام خمینی(ره) تحول ایجاد می‌شود.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز شهر اصفهان با یک قرارداد مشخص برای پیمانکاران نگهداری می‌شود، البته تیم نظارتی سازمان پارک‌ها بر فعالیت پیمانکاران در تمام عرصه‌ها نظارت دارد.

وی با اشاره به شرایط فعلی بوستان نارون در محدوده منطقه هشت شهرداری، افزود: با توجه به اینکه در منطقه هشت مشکل چندانی برای آبیاری فضای سبز نداریم، انجام اقدامات ویژه تا ۱۵ روز آینده در بوستان نارون واقع در خیابان امام خمینی (ره) تحول ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند اگر فضای سبز پارک یا بوستان‌ها در نقاطی از شهر دچار مشکل شده که از دید ناظران این سازمان دور مانده است، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۳۷ یا ۳۲۶۷۰۰۰۴ اطلاع دهند تا رسیدگی لازم انجام شود.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶۴ هکتار دیم‌کاری در شهر اصفهان انجام شده و تمام بذرها سبز شده و می‌توانیم تا دو سال آینده آنها را به فضای سبز شهر اضافه کنیم.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، دیم‌کاری‌ها تا ۲۰۰ هکتار در کمربند شهر ادامه خواهد داشت زیرا برای دیم‌کاری نیازی به تأمین آب و سیستم آبرسانی وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه آب پایداری در شهر اصفهان وجود ندارد و هر آنچه که بوده برای عرصه‌های کاشته شده است، چاره‌ای نداریم با توجه به اقلیم شهر سطح دیم‌کاری را افزایش دهیم.

وی با اشاره به لزوم گسترش پارک‌های تفرجگاهی در شهر، گفت: سرانه پایین تفرجگاهی در شهر اصفهان علی رغم وجود سرانه قابل قبول فضای سبز، در مناطقی که امکان تملک زمین وجود دارد پارک‌های تفرجگاهی احداث خواهیم کرد.

کد خبر 421661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.