اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک در یزد طراحی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک شهر یزد طراحی شده که به زودی راه اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از طریق نرم افزار موبایلی درخواست جمع آوری زباله داشته باشند تا زباله های خشک از در منزل آنها تحویل گرفته شود.

حمیدرضا رحیم دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از نیمه دی ماه قرارداد جدید با دو پیمانکار زباله‌های خشک بسته شد که در حال حاضر فعال هستند و زباله‌های خشک جمع آوری و فعلاً تفکیک دستی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام قرنتینه مردم برای جمع آوری زباله‌های خشک تقاضا داشتند، افزود: در زمان پیک شیوع کرونا این امکان وجود نداشت، از ۲۵ فروردین ماه از ساعت هشت تا ۱۲ صبح و پنج تا هفت بعد از ظهر کار جمع آوری انجام می‌شود و ایستگاه‌های ثابت زباله خشک هم ۲۶ روز در ماه به غیر از روزهای تعطیل کار جمع آوری را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد تاکید کرد: با همکاری کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست و سازمان فاوای شهرداری یزد اپلیکیشنی برای جمع آوری پسماند خشک طراحی شده که به زودی راه اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن درخواست جمع آوری زباله داشته باشند.

وی گفت: به افرادی که از طریق این امکان زباله‌های خشک را تفکیک و اطلاع دهند در سیستم اعتبار داده می‌شود تا شهروندان بتواند از اتوبوس و سایر خدمات شهرداری با این اعتبار استفاده کند.

کد خبر 421639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.