قابل توجه نامزدهای عزیز!

چهارصد و چهل و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "گزینه‌های روی میز برای تداوم لیگ قهرمانان " عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به تلاش AFC برای بررسی راهکارها و پلن های مختلف برای برگزاری ادامه لیگ قهرمانان آسیا دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تعهداتی که به شرکت مالک حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان دارد باید بازی‌های ۲۰۲۰ را به اتمام برساند حتی اگر تعدادی از بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ برگزار شود. بنابراین تیم‌های حاضر در این مسابقات باید از فکر لغو این مسابقات بیرون آیند و به فکر ادامه بازی‌های پیش روی تیم‌هایشان در آن باشند.

" مصاحبه دادرس موضع کمیته استیناف نیست " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های علیرضا صالحی دارد. رئیس کمیته استیناف گفته است که این صحبت‌های دادرس موضع این کمیته نیست و یک اظهارنظر شخصی است که دادرس انجام داده، تا دلتان بخواهد هم از این ادبیات او در تمام این سال‌ها و در فضای مجازی وجود دارد. کمیته استیناف بالاترین مرجع رسیدگی رکن قضائی است و جایگاه خاصی دارد. وی همچنین گفته است که این کمیته قصد ندارد به بیانیه سپاهانی‌ها واکنش نشان دهد.

" نامزدهای عزیز! استادیوم بین المللی نیاز دارید " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا دارد. وی اعلام کرد کشور نامزد میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا باید حداقل هشت تا ۱۰ ورزشگاه در سطح بین المللی داشته باشند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال به وقت اصفهان اینجا کلیک کنید

کد خبر 421451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.