۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تشکیل ۳ اکیپ برای ضدعفونی کوشک

شهردار کوشک با بیان اینکه نیروهای ویژه ضدعفونی شهر کوشک شامل سه اکیپ می‌شوند، گفت: این اکیپ‌ها به ترتیب مسئولیت ضدعفونی و گندزدایی بوستان‌ها، بیمارستان‌ها و مکان‌های پرخطر و معابر و مکان‌های پر رفت و آمد شهر را برعهده دارند.

مجید قربانی‌رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی به عنوان اقدامی پیشگیرانه در دستور کار شهرداری قرار دارد و در طول ۲۴ ساعت تمامی اماکن پرتردد و پر جمعیت شهر ضدعفونی می‌شود.

وی افزود: از پنجم اسفندماه کمیته پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکیل شد و تیم‌های تخصصی ضدعفونی و گندزدایی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهرداری کوشک عهده‌دار انجام این مسئولیت شدند، البته در این زمینه نیروهای مردمی نیز کارگران شهرداری را یاری کردند.

شهردار کوشک با بیان اینکه نیروهای ویژه ضدعفونی شهر کوشک شامل سه اکیپ می‌شوند، عنوان کرد: این اکیپ‌ها به ترتیب مسئولیت ضدعفونی و گندزدایی بوستان‌ها، بیمارستان‌ها و مکان‌های پرخطر و معابر و مکان‌های پر رفت و آمد شهر را برعهده دارند.

قربانی یادآور شد: شهرداری کوشک تا زمان اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد مقابله با شیوع کرونای کشور، خود را موظف به پاسداری از حریم سلامت شهروندان می‌داند و در این راه با تمام قوا به تلاش بی‌وقفه خود ادامه خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ترددهای غیرضروری پرهیز شود، ادامه داد: انجام اقدامات پیشگیرانه بدون مشارکت شهروندان مؤثر نیست.

کد خبر 421425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.