آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان تا ۱۰ اردیبهشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلا تعداد ۹۵ بیمار جدید به کرونا ویروس، آمار ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت شدید تر در بیمارستان‌های ۲۲ شهرستان استان را طی ۲۴ ساعت اخیر تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۹۵ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان اصفهان بستری شدند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص آنها از بیمارستان‌ها، افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان‌های استان اصفهان تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند و باید دوره نقاهت را بهبودی بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در ۲۲ شهرستان‌ها استان اصفهان تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۶۶۳ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۱۶۰ نفر وضعیت وخیم‌تری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی در حال دریافت خدمات هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان هنوز به روند سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا ویروس در مراکز درمانی دست نیافتیم و همانند روزهای قبل هم چنان روند ابتلاء ثابت است.

نجیمی در توصیه به شهروندان اصفهانی، اظهار کرد: از همشهریان تقاضا داریم که به موارد بهداشتی که طی ماه‌های اخیر به آن تاکید داشتیم توجه جدی داشته باشند و همانند روزها و هفته‌های قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به قرنطینه از ترددهای غیر ضروری پرهیز کند تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به روند سیر نزولی انی ویروس نفس گیر در استان دست یابیم.

کد خبر 421379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.