مرگ دلخراش جوان ۳۰ ساله بر اثر برخورد با شاخه درخت

دستگیری ۷ سوداگر مرگ با ۳۰۶ کیلو تریاک، جزئیات کشف سوخت قاچاق و مرگ دلخراش جوان ۳۰ ساله بر اثر برخورد با شاخه درخت از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ غلامحسین صفری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در پی رصد اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی به استان اصفهان می‌باشند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: سه اکیپ از مأموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان به یکی از مرزهای شرقی استان اصفهان اعزام و موفق شدند چهار خودروی سمند، سورن، پژو پارس و ال ۹۰ را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از سواری پژو پارس ۳۰۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری گفت: در این عملیات هفت سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده می‌شوند.

تصادف موتورسیکلت و کامیونت نیسان در "جیلان آباد"

سرهنگ حسین پورقیصری، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در محور "جیلان آباد-نایین" بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی موتورسیکلت با کامیونت نیسان تصادف کرده بود که متأسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت و سرنشین کامیونت نیسان نیز مجروح شد.

این مقام انتظامی گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی حرکت در خلاف جهت موتورسیکلت اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد.

توقیف محموله قاچاق در"شهرضا"

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بابیان اینکه این خودرو حامل بار قانونی "فوم" بود که در بازرسی دقیق از آن ۱۱ دستگاه تلویزیون، سه دستگاه کولر، یک ماشین لباسشویی و یک ماشین ظرفشویی خارجی در انتها و زیر بار کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش محموله را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در "نائین"

سرهنگ ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت: مأموران انتظامی مستقر در سه راهی چوپانان به اردکان با هوشیاری و اشرافیت بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیون تریلی تانکردار حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروها ۲ هزار و۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که بصورت ماهرانه در بدنه آن‌ها جاسازی شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به دستگیری رانندگان خودروهای مذکور و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: از مردم می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص تحرکات قاچاقچیان سوخت را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند با در اسرع وقت با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

سقوط شاخه درخت عامل مرگ جوان ۳۰ ساله

سرهنگ محمدرضا خدادوست، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط شاخه درخت و مصدومیت جوانی ۳۰ ساله، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، تصریح کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده، به علت وزش باد شدید شاخه درختی شکسته و بر روی خودرو پژو سقوط کرده وسپس شاخه شکسته با راکب موتورسیکلت در حال حرکت برخورد می‌کند که راکب تعادل خود را از دست داده و با زمین برخورد می‌کند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: با حضور عوامل امدادی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

بیش از ۳۴ کیلو تریاک در "خورو بیابانک" کشف شد

سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید " رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک با اشرافیت بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون یخچال دار که در حال انتقال محموله‌ای از مواد مخدر به سمت استان‌های شمالی کشور بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن ۳۴ کیل و۶۴۵ گرم تریاک که در ۲۲ عدد بطری آب معدنی بزرگ تعبیه و به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۵ فقره سرقت

سرپرست انتظامی شهرستان "فلاورجان" از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و داخل خودرو و کشف ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ابراهیمی، سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان "فلاورجان" دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از واحدهای گشتی کلانتری ۱۱ فلاورجان حین گشت زنی در منطقه استحفاظی مربوطه، فردی را درحال سرقت باطری یک خودرو مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد این سارق مرتکب ۱۸ فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو و ۱۷ فقره سرقت اماکن خصوصی شده و اموال را به ۲ مالخر فروخته است.

سرهنگ ابراهیمی با اشاره به اینکه مالخران این پرونده نیز دستگیر شدند، گفت: سارق و مالخران پرونده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 421378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.