تعریض جاده آناخاتون – اسپیران تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود

شهردار تبریز گفت: در راستای تسهیل در تردد خودروها و به حداقل رسیدن میزان تصادفات در جاده آناخاتون – اسپیران تعریض قسمتی از این جاده تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه تعریض جاده آناخاتوناسپیران، اظهار کرد: این مسیر، جز جاده‌های خطرناک است و متأسفانه تعداد تصادفاتی که در آن رخ می‌دهد، زیاد است که در این راستا ضرورت داشت تا نسبت به تعریض این جاده اقدام کنیم.

وی ادامه داد: پروژه تعریض این جاده در حال اجرا است و در مجموع ۱۴ میلیارد تومان اعتبار هم برای شانه سازی و هم برای زیرسازی و آسفالت در نظر گرفته شده است که از این مقدار حدود سه و نیم میلیارد به پیمانکار داده شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه جاده آناخاتوناسپیران بیش از ۳۰ سال است که در وضعیت فعلی باقی مانده است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که تا پایان سال جاری، قسمتی از این جاده را تکمیل و به مردم تحویل بدهیم تا میزان تصادفات در این محور به حداقل برسد.

وی افزود: این محور با حدود چهار کیلومتر طول، از سه راهی باباغی به طرف اسپیران آغاز می‌شود که هم اکنون قطعه اول و دوم در دستور کار قرار دارد و در ادامه نیز مابقی مسیر بازسازی خواهد شد.

شهین باهر، گفت: مسیر دسترسی به زباله گاه از این جاده است و شاید بخشی از ترافیکی که ایجاد می‌شود، ناشی از دستگاه‌های حمل زباله باشد و از این رو نیاز است که جاده آناخاتوناسپیران در سریع‌ترین زمان تعریض شود.

شهردار تبریز در خصوص روشنایی جاده آناخاتوناسپیران، گفت: روشنایی مسیر جز وظایف اداره برق است و البته ما پیگیر هستیم و خود اداره برق نیز به دنبال اعتبار است تا روشنایی مسیر را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: نبود روشنایی در این مسیر، یک واقعیت است و عامل تصادفات در این جاده صرفاً بحث جاده و راننده نیست و روشنایی نیز در آن تأثیر دارد. بر این اساس ما از مدیران اداره برق خواهش می‌کنیم که کمک کنند تا روشنایی جاده آناخاتوناسپیران تأمین و مشکل مردم در این مسیر برطرف شود.

کد خبر 421305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.