کیم جونگ اون زنده است

وزیر اتحاد کره‌جنوبی استدلال کرد، کیم جونگ اون از اواسط ژانویه دست‌کم دو مرتبه در انظار عمومی غیبت داشته است و با توجه به شیوع کرونا نمی‌توان آن‌ها را غیر عادی دانست.

به گزارش ایمنا با وجود اینکه غیبت کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی از ۱۵ آوریل به شایعات دامن زده است، کیم یئون-چول، وزیر اتحاد کره‌جنوبی می‌گوید، این وضعیت احتمالاً ارتباطی با شیوع کنونی ویروس کرونا دارد.

با توجه به اینکه کره‌شمالی تاکنون هیچ موردی از ابتلاء به کروناویروس و کووید -۱۹ اعلام نکرده است، این وزیر استدلال می‌کند که به دلیل گام‌های این کشور برای جلوگیری از شیوع احتمالی کرونا، غیبت کیم جونگ اون از مراسم‌ها را نمی‌توان غیر عادی در نظر گرفت.

کیم یئون-چول در یک نشست پارلمانی گفت: این درست است که کیم جونگ اون هرگز از زمان به قدرت رسیدن در سالروز تولد کیم ایل سونگ (بنیانگذار کره‌شمالی) غیبت نداشته است، اما بسیاری از مراسم‌ها و جشن‌ها بابت نگرانی از شیوع کرونا لغو شده‌اند.

این وزیر کره‌جنوبی همچنین مدعی شد، از اواسط ژانویه دست‌کم دو مرتبه کیم جونگ اون حدود ۲۰ روز ناپدید شد و احتمالاً این اتفاق به دلیل وضعیت کنونی شیوع کرونا بوده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 421203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.