افزایش ۹ درصدی اجرای احکام تخریب در قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در زمینه اجرای احکام تخریب، واحد اجرای احکام در سال گذشته، ۱۶۲ مورد را به انجام رسانده است. که نسبت به سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا، کیومرث فدایی‌فر اظهار کرد: واحد اجرای احکام منطقه دو شهرداری قزوین در زمینه‌های مختلفی از جمله ابلاغ اخطار تخلیه و پلمب و اجرای احکام، اجرای احکام تخریب، اجرای احکام جریمه و سایر موضوعات دیگر پس از مشاهده تخلفات فعالیت می‌کند.

وی افزود: در همین زمینه در حوزه ابلاغ اخطار، تخلیه، تخریب، پلمب و اجرای احکام در سال گذشته، ۶۲۲ مورد به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: در زمینه اجرای احکام تخریب واحد اجرای احکام در سال گذشته، ۱۶۲ مورد را به انجام رسانده که نسبت به سال ۹۷، ۹ درصد افزایش داشته است.

فدایی‌فر خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حوزه های فعالیتی این واحد در زمینه اجرای احکام جریمه است که در سال گذشته ۱۱۴ مورد را به ثبت رسانده اند، رقمی که نسبت به سال ۹۷، ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به سایر آمارهای واحد اجرای احکام در سال ۹۸ عنوان کرد: براساس آمار به دست آمده در زمینه عملکرد این واحد ۴۰۹ مورد تعداد پرونده های ارجاع شده به اجرای احکام، ۱۱ مورد تعداد تخریب انجام شده در حریم شهر، ۴۳ مورد تعداد پلمب انجام شده و ۱۵۱ مورد تعداد تخریب انجام شده در داخل شهر با شرایط اعاده به وضع سابق انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: امیدواریم همشهریان در ساخت و سازها و فعالیت های مختلف دستورالعمل ها و اخطارهای شهرداری قزوین را مورد توجه قرار دهند تا بدین وسیله دیگر شاهد تخریب و پلمب مکانی نباشیم.

کد خبر 420925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.