سپاهان به من لطمه زد/ حاضرم در هر تیمی از لیگ ایران بازی کنم!

مهاجم برزیلی سابق سپاهان گفت: لیگ ایران برای من سخت‌ترین جایی بود که در آن بازی کردم. من خیلی خوب عمل کردم چون در یک تیم عالی بازی می‌کردم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از جذاب‌ترین برزیلی‌های تاریخ فوتبال ایران که لباس تیم‌های لیگ برتری را بر تن کرده‌اند، به طور قطع برونو سزار است. مهاجم فرصت طلب و با تکنیک برزیلی که فصل یازدهم در نیم فصل دو به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شد و کمک کرد تا تیم کرانچار از رده پنجم جدول در کمتر از هشت هفته به صدر برسد. آمار فوق‌العاده او این جا مشخص می‌شد که این مهاجم برزیلی در ۱۴ مسابقه‌ای در لیگ که برای سپاهان به میدان رفت، موفق شد ۱۰ گل به ثمر برساند تا چشمان همه را به خود خیره کند. اعجوبه برزیلی که قطعا بدون حضور هتریک قهرمانی سپاهان امکان پذیر نبود.

او که به صورت قرضی از بنانتس به اصفهان آمده ‌بود به نظر می‌رسید انتقالش در فصل آینده قطعی شود، اما سزار ناگهان سر از النصر امارات در آورد. باشگاه برزیلی سابق برونو نیز به دلیل انتقال غیرقانونی از سپاهان به کمیته انضباطی فیفا شکایت کردند تا یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های بین‌المللی فوتبال ایران کلید بخورد. بنانتس توانست علیه سپاهان از فیفا حکم بگیرد، ولی مدیران اصفهانی با زیرکی پرونده را به دادگاه عالی ورزش CAS  کشاندند. CAS همه چیز را تغییر داد و باشگاه اماراتی را مقصر شناخت تا النصر مجبور به پرداخت غرامت به سپاهان و بنانتس شود. این پرونده همچنان یکی از معدود پیروزی حقوقی فوتبال ایران در عرصه بین‌الملل محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی ایمنا با برونو سزار از دوبی: به سپاهان گل بزنم، شادی نمی‌کنم/ قراردادی نداشتم!

سزار پس از ترک اصفهان هرگز نتوانست موفقیت‌های قبلی را تکرار کند. او تیم‌ها و لیگ‌های مختلفی را تجربه کرد، اما هیچ گاه نتوانست به دوران درخشش در سپاهان بازگردد. او حالا بازیکن چاینات هورنبیل در لیگ دسته دوم تایلند است و به گفته خودش دوران تعلیق را می‌گذارند!

برونو از سپاهان دل پری دارد و این باشگاه را مقصر بد بیاری‌هایش می‌داند. او می‌گوید نمی‌خواهد درباره سپاهان حرفی بزند. 

برونو سزار، مهاجم برزیلی سابق سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شکایت سپاهان از او و پرونده جنجالی خود، اظهار کرد: زمانی که این موضوع اتفاق افتاد درباره‌اش صحبت کردم.  خیلی از سپاهان لطمه دیدم، اما دیگر گذشته است. در حال حاضر در حال گذران دوران تعلیق خود هستم.

او درخصوص علت موفقیتش در لیگ ایران، خاطر نشان کرد: لیگ ایران برای من سخت‌ترین جایی بود که در آن بازی کردم. من خیلی خوب عمل کردم چون در یک تیم عالی بازی می‌کردم.

مهاجم برزیلی سابق سپاهان درباره‌ شایعاتی که پس از رفتنش از سپاهان مبنی بر پیشنهادهایی از سوی سایر باشگاه‌های ایرانی مطرح شد، تصریح کرد: هیچ چیز درباره دفعاتی که علاقه‌مند به امضای قرارداد با من بوده‌اند، نمی‌دانم. ولی اگر پیشنهاد خوبی از ایران باشد، در هر باشگاهی در ایران بازی می‌کنم! چون تا کنون هیچگاه خودم را به تیمی برای بستن قرارداد پیشنهاد نکرده‌ام.

سزار در پاسخ به این سوال که آیا روزی که به سپاهان پیوست با توجه به شرایط سپاهان در جدول، احتمال می‌داده ‌است که بتواند با سپاهان قهرمان شود یا خیر، گفت: از همان روز اولی که به سپاهان آمدم این را می‌دانستم و همیشه باور داشتم با سپاهان قهرمان می ‌شویم‌.

مهاجم اسبق سپاهان پیرامون بهترین همبازی خود در سپاهان، با نام بردن از مهدی کریمیان، اظهار کرد: همیشه کاپیتان ما، کریمیان را دوست داشتم. بازی او همیشه برای من دوست داشتنی بود.

کد خبر 420836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.